Masz pytania lub wolisz zamówić  telefonicznie? Zadzwoń:

(85) 651-33-75

pon. - pt. od 7:30 do 15:30

BOK@awa24.pl

Prezent na czas: gwarantujemy dostawę przed Wigilią

W Awa24.pl wiemy, że Święta to okres kiedy naszym klientom najbardziej zależy na terminowej przesyłce.

Poniższe terminy gwarantują dotarcie zamówionych produktów przed Wigilią - 24 grudnia 2010r.

Jesteśmy pewni tych informacji, dlatego obiecujemy, że jeśli nie otrzymasz zamówionego zgodnie z poniższymi terminami produktu, który jest w momencie składania zamówienia produktem dostępnym, do godziny 17.00 24 grudnia 2010 roku otrzymasz bon o równowartości poniesionych kosztów przesyłki lub zwracając produkt w trakcie 10 dni od jego otrzymania, zwrócimy Ci nie tylko koszt zakupionego produktu, ale również poniesione koszty wysyłki.

Terminy gwarantujące dostawę do 24 grudnia 2010
Ostateczna data Kurier Typ zapłaty
18 grudnia, g. 15:00 Poczta Polska Przedpłata
19 grudnia, g. 15:00 DPD Przedpłata
20 grudnia, g. 15:00 Poczta Polska Pobranie
21 grudnia, g.15:00 DPD Pobranie


Regulamin akcji promocyjnej "Prezent na czas":

  1. Akcja promocyjna "Prezent na czas" (zwana dalej akcją) jest organizowana przez Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Awa Andrzej Ogonowskie z siedzibą w Nowodworcach, adres 16-010 Nowodworce, ul. Gwiazdkowa 8
  2. Akcji podlegają zamówienia złożone w Sklepie Internetowym Awa24.pl, zgodnie z Regulaminem sklepu internetowe na produkty, które w czasie złożenia zamówienia były oznaczone statusem "Produkt dostępny" oraz zostały złożone: Pocztą Polską za przedpłatą przed 18 grudnia 2010 r. g. 15:00, kurierem DPD za przedpłatą przed 19 grudnia 2010 r. g. 15:00, Pocztą Polską za pobraniem przed 20 grudnia 2010 r. g. 15:00, kurierem DPD za pobraniem przed 21 grudnia 2010 r. g. 15:00.
  3. Jeżeli sprzęt z zamówienia złożonego zgodnie z punktem 2. zostanie dostarczony we wskazane miejsce po 24 grudnia 2010 r. klient otrzyma kartę podarunkową o wartości równej poniesionemu kosztu przesyłki lub w trakcie realizacji zwrotu w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki, otrzyma zwrot nie tylko kosztów zakupionego produktu, ale również koszt przesyłki.
  4. Warunkiem przyznania wyżej wymienionych korzyści jest zrealizowanie zamówienia objętego akcja oraz zgłoszenie przez Klienta opóźnienia poprzez wysłanie e-maila na adres: BOK@awa24.pl opisującego zaistniałą sytuację, nie później niż do 15 stycznia 2011r.
  5. Jeżeli zamówienie nie zostało zrealizowane przed 25 grudnia 2010 r. z powodów leżących po stronie Klienta (nieprawidłowe dane adresowe, nieobecność w miejscu dostawy), korzyści wymienione w punkcie 3 nie zostaną przyznane.
  6. O uznaniu zgłoszenia Klient zostanie poinformowany w ciągu 5 dni roboczych od zgłoszenia.

Masz pytania lub wolisz zamówić  telefonicznie? Zadzwoń:

(85) 651-33-75

pon. - pt. od 7:30 do 15:30

BOK@awa24.pl

Dlaczego powinieneś nam zaufać i złożyć zamówienie w Awa24.pl?

  • Jesteśmy rzetelni - na rynku działamy już od 30 lat!

  • Zamówienia wysyłamy w ekspresowym tempie

  • Gwarantujemy oryginalność i dostępność produktów

  • Połączenie ze sklepem jest szyfrowane, a Twoje dane są bezpieczne

  • Przesyłki pakujemy solidnie - dzięki temu są bezpieczne w "podróży"

  • Każdy produkt możesz zwrócić w 14 dni od zakupu. Bez pytań. Bez problemów.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel