Masz pytania lub wolisz zamówić  telefonicznie? Zadzwoń:

(85) 651-33-75

pon. - pt. od 7:30 do 15:30

BOK@awa24.pl

Zwroty w 14 dni

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) art. 27, w okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, jako Klient Awa24.pl masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy.

 

Informacje o zwrotach w 10 dni, dotyczące wszystkich zamówień złożonych przed 25 grudnia 2014r. są dostępne tutaj.

 

Aby zgłoszenie zwrotu przebiegło sprawnie postępuj według poniższych wytycznych:

 

UWAGA! Aby korzystać z działu reklamacji musisz posiadać konto. Jeżeli nie masz konta - zarejestruj się tutaj - dzięki temu będziemy mogli szybko i sprawnie przeprowadzić Cię przez zgłoszenie reklamacyjne.

 

 

  1. Utwórz zgłoszenie reklamacyjne w dziale RMA klikając na przycisk "Dodaj reklamację" znajdujący się po lewej stronie panelu lub wyślij e-mail zawierający formularz odstąpienia od umowy w załączniku. Wzór formularza możesz pobrać tutaj.
  2. Poczekaj na telefon od naszego konsultanta z Biura Obsługi Klienta, który skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin, aby wytłumaczyć Ci dokładnie dalsze kroki postępowania.
    UWAGA! Nie wykonuj kolejnych kroków bez utworzenia reklamacji w dziale RMA i kontaktu z naszej strony. Może się wtedy zdarzyć, że przesyłka nie będzie spełniała naszych wymogów, a serwis Awa24.pl jej nie przyjmie.
  3. Zapakuj towar w oryginalne opakowanie i upewnij się, że jest kompletny.
  4. Zabezpiecz go, dołącz paragon, umieść numer RMA na przesyłce w widocznym miejscu i prześlij go na adres:
  5. Serwis Awa24.pl
    ul. Gwiazdkowa 8
    16-010 Nowodworce

  6. Przesyłkę ze zwracanym produktem musisz nadać w przeciągu 14 dni od dnia zgłoszenia odstąpienia od umowy.
  7. Gdy przesyłka dotrze do serwisu Awa24.pl sprawdzimy, czy towar jest kompletny oraz czy nie została zmniejszona jego wartość.
  8. Jeżeli zwrot zostanie rozpatrzony pozytywnie - skontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo w celu potwierdzenia formy zwrotu pieniędzy. Następnie w terminie 14 dni zwrócimy Ci wartość zwracanego towaru wraz z jego najtańszym kosztem dostawy.
  9. Jeżeli zwrot zostanie rozpatrzony negatywnie - nasz konsultant skontaktuje się z Tobą, aby przedstawić Ci podstawy decyzji serwisu Awa24.pl oraz poinfować Cię o kosztach przesyłki towaru. Następnie towar zostanie odesłany za pobraniem na Twój adres.

PAMIĘTAJ!

 

  1. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz nas poinformować o swojej decyzji tworząc zgłoszenie zwrotu w dziale RMA lub wysyłając e-mail na adres reklamacje@awa24.pl zawierającą formularz odstąpienia od umowy. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia dostarczenia zamówienia.
  2. Aby otrzymać pełny zwrot wartości zakupionego produktu, wartość towaru nie może być zmniejszona - oznacz to, że produkt nie może być uszkodzony oraz nie może nosić widocznych oznak użytkowania. Dodatkowo, towar musi być kompletny - zwrot nie zostanie w pełni zrealizowany, jeżeli w opakowaniu nie będą znajdowały się wszystkie elementy zestawu.
  3. W przypadku towaru drugiego gatunku (niekompletny, z uszkodzoną plombą, ze śladami użytkowania, z uszkodzonym opakowaniem w przypadku opakowań zgrzewanych) zwracana wartość zostanie pomniejszona o odpowiadający uszkodzeniu procent wartości towaru (od 10% do 80%).
  4. Awa24.pl zwraca jedynie: cenę towaru oraz koszt jego najtańszej wysyłki. Nie pokrywamy natomiast kosztów zwrotu towaru, czyli kosztów, które poniesiesz odsyłając towar na nasz adres.
  5. Nie przyjmujemy towarów wysłanych na adres serwisu Awa24.pl za pobraniem.
  6. Nie przyjmujemy przesyłek, na których brakuje numeru zgłoszenia reklamacyjnego RMA.

Masz pytania? Z chęcią Ci pomożemy i rozwiejemy wszystkie wątpliwości. Skontaktuj się z nami:

Telefon: (85) 651-33-75
E- mail: reklamacje@awa24.pl
Skype: BOKawa24.pl

Powrót do reklamacji i gwarancji

Masz pytania lub wolisz zamówić  telefonicznie? Zadzwoń:

(85) 651-33-75

pon. - pt. od 7:30 do 15:30

BOK@awa24.pl

Dlaczego powinieneś nam zaufać i złożyć zamówienie w Awa24.pl?

  • Jesteśmy rzetelni - na rynku działamy już od 30 lat!

  • Zamówienia wysyłamy w ekspresowym tempie

  • Gwarantujemy oryginalność i dostępność produktów

  • Połączenie ze sklepem jest szyfrowane, a Twoje dane są bezpieczne

  • Przesyłki pakujemy solidnie - dzięki temu są bezpieczne w "podróży"

  • Każdy produkt możesz zwrócić w 14 dni od zakupu. Bez pytań. Bez problemów.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel